Tuesday, January 18, 2011

Mesyuarat Agung PRS Tahun 2011

Salam sejahtera semua...

Apa khabar hari ini? Mudah-mudahan kita semua sudah mendapat rehat yang cukup semasa tidur dan mempunyai tenaga yang banyak untuk meneruskan pekerjaan pada hari ini. Apa-apapun, yang paling penting adalah semangat untuk bekerja, kalau ada semangat, semua kerja pun beres. Betul kan? Hehe... Jadi ceria-ceriakanlah hidup pada hari ini, kerana kita perlu melakukan yang terbaik untuk hari ini, kerana esok ada kesusahannya sendiri.

Syukur kepada Ilahi kerana mesyuarat agung PRS SEMERAH II telah berjalan dengan lancarnya. Mesyuarat telah dipengerusikan oleh penyelaras PRS iaitu GBKSM En. Freddy Au. Beberapa agenda yang telah dilaksanakan, antaranya adalah:

1. Ucapan pengerusi
2. Pembentangan laporan tahunan.
3. Pengesahan minit/laporan tahunan
4. Pembubaran dan pelantikan AJK PRS tahun 2011
5. Pengesahan pelantikan baru
6. Menentukan yuran bulanan
7. Perancangan aktiviti tahun 2011
8. Hal-hal lain.

Semasa mesyuarat berlangsung, beberapa perubahan juga telah dibuat bagi tujuan penambahbaikan dan kemantapan UBK secara am, PRS khususnya. Ini bertujuan untuk menaikkan lagi imej PRS di dalam sekolah agar is selari dengan tujuan asal penubuhan PRS. Mudah-mudahan dengan restu pentadbiran sekolah dan kerjasama di antara PRS dengan UBK, maka ini merupakan satu lagi pemangkin kepada membudayakan sekolah ini ke arah yang lebih baik dan positif. Harapan sekolah ini merupakan satu dorongan dan motivasi kepada semua ahli PRS tahun 2011. Mudah-mudahan.

No comments:

Post a Comment